02 September 2007

...Sambutan Hari Kemerdekaan...


Tanggal 30 Ogos yang lalu, sekolah aku ada buat sambutan sempena 50 tahun merdeka. Nak kata meriah tu,tak lah sangat. Tapi aku paling suka tengok bebudak aku memperagakan pakaian tradisional diaorang. Kalau korang tengok cara dia posing masa persembahan mesti korang pun tersenyum..cute sangat.Yang kat atas ni gambar aku dengan anak murid aku Tahun 1. Dialah johan untuk acara pakaian tradisional. Yang di bawah ni just sedikit sedutan dari suasana sambutan dekat sekolah aku.........

video