27 October 2007

Tragedi Tepung

Pada hari Khamis yang lalu bersamaan dengan 25hb disember 2007, satu kejadian yg hampir m'gemparkan bilik guru berlaku.Seme gara-gara anak murid yg wat nakal semasa ketiadaan guru dalam bilik darjah.Kecoh masa tu tak tau nak habaq.Habis satu kelas dihukum kerana mengotorkan kelas dan diri sendiri menggunakan tepung.Kejadian paling teruk aku rasa.Coz diaorg dah beso panjang.Dah darjah 5.Bukan tahun 1.Aku pun tak tau depa ni dok letak akal fikiran kat mana.Ada ke tepung jadi bahan mainan.Pangkat saja kakak and abang-abang pada adik-adik yang lebih kecil kat sek,tapi tak leh dijadikan contoh langsung.Kecoh gak masa tu,coz PK turut turun utk memberikan hukuman yang setimpal.Aku rasa hukuman yang diberikan cukup untuk mengajar mereka erti berdisplin dan mematuhi pertauran-peraturan sekolah......