06 February 2008

Dashat wooo....

Assalamualaikum...Aku ada nak cerita sesuatu ni...sebelum tu aku ada tak cerita pasal aku eksiden hari tu? Abis kereta bapak aku kena langgar dari belakang...tapi sekarang dh ok dh kereta tu...tunggu tokeh kedai abis cuti raya cina...pastu antar balik sebab nak cat...tapi yang aku nak cerita hari ni pasal tadi satu eksiden jadi dekat sangat dengan kereta aku...nasib baik tak kena kereta yang aku tengah pandu...kalau tak mau menjawab dengan bos (bila bos melawat kat hospital la) :z ...tapi memang tragis la...kereta apa tau yang eksiden tu...Nissan Fairlady... :o aku rasa model yang terbaru kot...memang punah la kereta tu...dua tiga kali gak la bergolek...ranap..hancus....sayang woo..kereta mahal tu...asalnya kereta tu macam nak potong sebelah kiri aku (aku kat lane tengah) rasa-rasanya dia hilang kawalan sebab aku nampak pemandu dia dok kawal stereng mcm kalut je..ingat dia nak potong tapi kendian dia slow...aku pun terus je la...tapi memang 'live' la...aku sempat tengok dengan cermin pandang belakang je...ingat nak berhenti tapi dah jauh sangat dah...menyesal pulak tak berhenti tolong...bila sampai je opis aku dok terbayang-bayang lagi kejadian tu...menangis la bini aku kalau aku terlibat dengan eksiden tadi tu...kan sayang kan? ;) (dah kena leter dah tadi - tak suka aku bawak kereta laju-laju) :D so pesanan aku...bawak kereta laju-laju pun tak guna kalau kereta murah...berapa sangat buleh pegi...hehehe...gurau je...adios