01 February 2008

Muntah Lagi

Alahai...Pe lagi lah hari ni punya kes. Baru je nak duduk rehat2 dah kena panggil. Kali ni bukan budak aje. Dengan mak budak pakat turun cari aku kat dalam bilik guru. Nak tau apa kesnya?Kali ni bukan setakat muntah, bau tahi pun ada dalam kelas tu. Aku rasa nak ngamuk je. Busuk melantum bau kelas. Aku sendiri rasa macam nak termuntah masa mula2 sampai kat dalam kelas tu. Mana datang mende alah tu pun aku tak tahulah. Betul2 menguji kesabaran ku sebagai manusia biasa. Macam biasa, aku gak lah yang tukang cucinya. Budak2 ni cuma pembantu je..Nak kerahkan tenaga diaorang, ntah macamanalah diaorang cuci.....Nasib seorang guru kelas.Pape hal, kenalah bertanggungjawab...... :)