25 March 2008

Bakat Semulajadi....

assalamualaikum...lama jugak x keluar post baru...darling aku asyik tanya je (darling? - ekekeke) bila nk tulis dlm blog...aku ni x pandai sgt la nk karang ayat mcm darling aku tu (darling lg?) aku ni kalau ada benda penting baru aku selit2kn aku punya cerita....aku lebih minat dgn pengurusan blog dan benda2 yg sewaktu dgnnya...( tp x bermakna aku pandai ) cuma masih mencari idea dan benda2 baru dlm alam saiber yang luas ni ( betul ke eja 'saiber' tu - :P ) tp dlm dok masuk sana masuk sini belek sana belek sini...aku ada jumpa benda menarik...mungkin ada dh yg penah tgk video ni...tp aku nk selit gak kat post aku kali ni...ikut suka aku la...huhuhuhu...anyway...enjoy the show...

p/s: benda2 ni la yg diorg guna...betul la kot gamaknyee

- 162 meters of gray tape
- 45 lego pieces
- 32 sticks of plasticine
- 18 brushes
- 18 square meters of batten
- 12 cans of spray paint
- 10 liters of white paint
- 4 reams of paper
- 2 kilograms of millet porridge
- 1 printer
- 1 hair dryer
- 1 mop
- 1 saw




err...macam xde kena mengena je tajuk dgn cerita...sori la ye... ;)