01 March 2008

Emosi Terganggu...!

Nak taip ayat pertama ni pun susah sebenarnya....sejak sehari dua ni...macam ada perasaan tak puas hati dlm diri...tapi aku tak tau apa punca sebenarnya....rasa mcm nak marah...tp tak pulak marah sgt...rasa kecewa...tapi tak tahu apa yang aku kecewa sgt ntah...ke aku dh jadi gila??sakit jiwa??hyper-tension??

Banyak perkara yang terjadi kebelakangan ni...mungkin punca masalah mental aku ni kot...menggalakkan kadar kenaikan darah aku...nasib baik tak ada darah tinggi...huh!...kadang2 semua ni mengganggu aku je. nak keja pn rasa susah hati...tak senang duduk...balik umah pn rasa bosan je...ngadap pc pn dh tak excited mcm sblm2 ni...nk tido pn dh tak leh tido awal (sblm ni pn tido lewat tp sbb buat benda yg aku minat - tak kisah la, beb ) tp sekarang ni aku rasa kekosongan...jiwa tak tenang...tgk tv pun mcm takda selera dh...ingat nk layan dvd...langsung termenung je depan longgokan dvd tu...last2 terus ke dapur masak lagi best...

Apa nak jadi dengan aku ni...