30 March 2008

Laman Eksperimen?

Assalamualaikum w.b.t....
Dalam kesibukan kerja seminggu dua ni....(apsal mcm skema je ayat - huh) aku sempat menghabiskan masa-masa rehat aku untuk membina satu laman web baru...sampai nak 'online' dengan sayang aku pun macam x ada masa (kononnye la) Laman web baru ni aku daftar 'domain' kat sini pastu bila aku pikir2 balik...mana aku ada masa nak buat laman web cara 'coding' (padahal memang x pandai pun - khekhekhe) so aku pun carik kat google....jumpa satu tempat ni...memang mudah dan cantik hasilnya cuma bila dibuat perbandingan kalau guna 'coding' memang jauh lebih baik (bergantung pada tukang buat la kan)...tapi setakat yang aku dah buat...sudah cukup memenuhi citarasa aku...klik kat sini kalau nak usha tengok... Jadi pakat la ramai2 jengok laman web baru kami kat www.zarilazie.co.cc



















* screenshot seluruh muka depan laman web baru kami....tapi mungkin akan ada lagi perubahan dari masa ke semasa......