07 May 2008

Pagi Yang Gelap

Aku selalunya jarang sangat nak buat entri kat blog ni... selalunya bagi peluang kat dinda azzieyku sayang je untuk meluahkan apa yang dia nak...@sengihnampakgigi...dinda...huhuhu... aku ni tak pandai sangat nak buat karangan macam cekghu azziey kita.... tapi apa yang aku nak cerita kali ni pasal bos beso aku buat hal pagi tadi. Abis bos-bos sederhana beso terkena hikmat berapi tahap 18 bos beso aku nih...sampaikan geng-geng kuli yang selalunya belakon jadik bos macam aku ni terkena tempias hikmat sakti tu... ceritanya bermula macam ni...

Aku masuk keja macam biasa pagi tadi...ada lewat skit la sebab hantar adik aku temuduga kat satu jabatan kerajaan kat putrajaya...dah hantar aku trus pegi opis... lepas on komputer pastu susun mana keja nak buat aku pegi kafe kat bangunan sebelah...minum-minum macam biasa..masa aku dok lepak-lepak dengan kwn-kwn aku tu...ada satu panggilan masuk... dari bos sederhana beso... dia suruh masuk opis la la tu gak...ada hal yang begitu mencemaskan katanya (aku tambah-tambah cerita je ni)...@jelir

Lepas 10 minit aku pun dengan seram sejuk je balik la opis... rupa-rupanya pasal bos beso baru je lepas ngamuk kat bos-bos sederhana beso department aku...abih berterabur budak-budak lari selamatkan diri (untuk makluman bos beso aku tu perempuan) bos sederhana beso aku tu pun buang la saki baki aura sakit hati dia kat aku...smua keja-keja aku disoalnya...yang ni tak betol yang tu tak betol...pening kepala otak aku... dah la tu... aku dengar lak kura-kura nak buat rombakan... bos beso tu nak tukarkan dua tiga kerat kuli-kuli yang gemor berlakon jadi bos diwaktu lapang... maaaacam aku ni...hantar ke tempat lain... pucat lesi la kitaorang... kecewa punya pasal trus kitaorang pegi lepak kat tangga opis isap rokok ada bos-bos sederhana beso yang cakap (aku tak pasti lak dalam nada bangang ke bengang ntah) yang bos beso aku tu dah menopause... ntah ye ntah ke idak tak tahu le teman ni... aik ckp perak lak? @siul

Dan disebabkan seharian memeningkan kepala memikirkan kebenaran kata-kata bos sederhana beso aku tadi tu... aku pun amik keputusan ajak bebudak kuli yang lain tu balik awal 10 minit... konon-konon nak protes... tapi macam biasa je.... hhmmm... cuba sekali lagi esok... kalau takde sape peduli esok leh balik awal lagi kuang3x...@setan

Sekianlah cite aku yang taklah sangat aku peduli korang nak percaya ke tak...lagipun aku ni jarang buat entri kat blog...saja nak amik peluang la ni...adioss!