18 June 2008

Khabar Kurang Pasti

Khabar ni act dh beberapa hari smpi kt cuping tinga aku. Hari baru aku hingat nak wat entry. Kategori boring plus kecewa. Semenya pasal wireless yang selama ni aku 'tarik masuk' ke dalam laptop aku. Wireless yg slama ni dibekalkan oleh Pejabat Pelajaran Daerah Kecil (PPDK) yang berhadapan dengan kuarters aku bakal di'terminate'kan.....huwaaaaaaaaaaaaa. Aku sangat sedih.


Brita ni disampaikan sendiri oleh GB. KPM yang usulkan. Maybe nak jimatkan kos pentadbiran. Bukan setakat wireless terminate. Malah PPDK i2 sendiri akan dibubarkan. Tiada lagi istilah PPDK. Hanya ada PPD di Bintulu. Segala urusan PPD yang uruskan. Alamatnya, pasni segala urusan kena berhadapan dengan PPD.

Bila?Aku sendiri tak pasti. Tapi dengar2 cite dalam buln 7 @ 8 ni. Tapi baru2 ni seme GB dr daerah Sebauh wat meeting. Kira cam tak stuju dengan usul KPM. Kalau boleh diowang nak kekalkan PPDK tu. Ak pun sokong.hehehe...Keputusannya aku tak tau lah cmna. Kalau kowang tgk blog ni sunyi dari penulisan aku dalam tempoh yang terlalu pjg, meaning aku dah d'terminate' dr arena blogging n dunia internet ni....selamat tinggal semua....wuhuhuu. Tapi, klau still ada, meaning aku masih 'hidup'. hehehe. Pape pun kita tunggu jelah ye.