19 June 2008

Sambutan Hari Guru Di Masjid

Ni baru balik dr masjid. Perut dah se'eh. Makan mcm2 kat masjid td.hehehe.....Ada bacaan yassin dan tahlil sempena Sambutan Hari Guru peringkat Sebauh. Masjid ni kira cantik gak lah lokasinya. Tepi sungai. Pemandangan dia pun cantik. Aku sempat tgk diowang berdayung perahu beramai2. Cm sonok je. Tapi aku tak sempt nak snap. Jauh dr jeti.Jemaah yang hadir tan ramai mana. Tapi at least dapat gak lah 3 sof. 2 sof lelaki dan 1 sof perempuan.Org kg pun ramai gak yang turut serta. Sejuk gak mata mandang bila ada sorg dua


anak murid aku yang ikut serta. Wlau diowang bising je lbh, at least ada gak la semangat nak jejak kaki kat masjid tu. Harap2 dh beso sok jadi ahli masjid regularly. Aminnnn......Sambutan Hari Guru kali ni kira ada kemajuan sikitlah. Tahun lepas tak de pun wat kat masjid. Aku pun tumpg sonok coz dh lama tak solat n bc yassin secara jemaah rmi2 cm2. Habis wat ibadat, sebelum mkn aku sempat sms ngan zariel. Dia ni dalam perjalanan balik dr Penang ke Kelana Jaya. Escort bosh dia. Aku tanya dia dh smpi mana? Dia jwb singgah pekena sup kaki kambing dulu...wuhuhuhu. Ngeri aku dgr. Klau kaki ayam, lalu gak aku makan. Kaki kambing?? Oh tidakkkk.....Jangan kata kaki, daging dia pun aku tak berapa.hehehe...Makanlah ye, bang. Tapi nnt2 jgn suh zie wat sup kaki kambing, udah ler. Idak ler teman sanggup....