27 June 2008

Terharu

Dah 3 hari aku batuk2. Smlm paling kritikal smpi suara aku serak. Tapi masa tu aku masih boleh bersuara dengan lancar. Masih boleh ngajar. Tapi malam semalam, makin teruk.Suaraku lebih rock dari Ella...kuhkuhkuhkuh...Batuk tak henti2 smpi lena pun terganggu. Muka aku murung g sekolah. Rasa cam tak cukup tido.

Kelas aku padat. Tapi aku tak da upaya nak ngajar. Suara aku terhad. Tapi aku tetap ngajar. Setakat mana yang aku mampu. Tq kepada anak murid yg memberi kerjasama pada gurunya yang kurg sihat ini. Jasamu dikenang


Masa kelas Sains tahun 2, aku suh diawong lukis gmbr litar. Sape yg dpt lukis dengan kemas dan cantik aku bg hadiah. Mereke tekun dengan keje dan tak wat bising. Aku lega kerana aku tak perlu menjerit2. Tiba masa hantar tugasan, aku terharu membaca kata-kata ank muridku yang terselit di bawah gmbr yg dilukis *boleh klik kt gmbr utk bc pe yg dia tulis*. Air mataku bergenang. Syahdunyer kurasa di saat ini...wuhuhuhu..jiwanggggg.......Masa tu gak aku trima satu sms dr hubby. Aku terharu kali ke2. Apa yg ditulisnya utk aku???Biarlah aku rahsiakan. Kerana rahsiaku hanya rahsianya. Cukuplah entri utk hr ni. Aku dh lemah sgt ni....chowwwww