17 June 2008

Tuntutan

"Cikgu....mana hadiah yang cikgu bgtau hari tu?" Adushhh, ingat lak budak ni dengan janji aku. Wlau dah 3 minggu berlalu.hehehe....Act, aku dah prepare pun. Masa cuti sek hari tu lagi. Cuma aku tak agihkan je lagi. Thanks 2 Zariel coz dia bg idea cmna aku nak wrapping mini hamper tu. So semlm aku pilih lah lukisan yang terbaik dengan tajuk Rumah Impianku. Lukisan ni bebudak tahun 2 Teratai yang lukis. Aku pilih 3 yang terbaik sebagaimana yang dijanjikan.


Memang bersorak lah bebudak ni tengok aku bawak hadiah dalam kelas hari ni. Cm ler aku nak bagi seme. Excited giler.hehehe......Lukisan yang pertama tu mmg aku suka sgt tengok hasilnya. memang cantik. Kemas dan menarik. Yang lagi 2 tu cuma biasa2 jelah. Tapi antara yang tercantik yang aku pilih. Yang dapat tu memang tersenyum lebor ler. Yang x dpt tumpang gembira. Ada gak yang jeling2 jeles. Aku pesan kat diowang, lain kali cuba lagi wat yang terbaik. Mana tau kamu lak yg dpt. Masa tu barulah nak senyum...Barulah bersemangat nak wat keje yg aku bagi. Aku bagi ni pun sekadar nak menarik minat diowang n motivated.