28 July 2008

Bekalan

Salam semua. Kejutan lak hari ni. Tetiba je ada entri di hari Isnin.....Penat mmg penat, tp berhajat lak nak wat entri malam ni. Pendek dan ringkas je. Ni pun baru balik dr kelas tambahan matematik. Aku sesorg je yg ngajar malam ni. Cikgu lain tak tau ada hal pe. Sunyi gile kawasan sekolah. Sore aku n anak murid je yg dengar. Sesekali mencelah gak lah cik kerik kita kat luar sana.huhuhu.....Seram gak aku dibuatnya. Tapi wat2 berani depan anak murid.:wink:hehehe.....Eh, eh ada gmbr lak sblh tu. Meh sini aku cite kat korg. Ape ke he nyer.


Menjak2 ni, banyak tu jelah yg aku mampu makan. La ni berkenan betul mkn dlm mgkuk kecil tu. Aku pun tak tau pe faktor penyumbang yg wat aku suka sgt dgn mgkuk tu. Mgkin sbb aku pun cute cam mangkuk tu....:laugh:Tu lah lauk yg aku mkn sat ni. Tak leh biar perut lapo. Nanti leh ganggu waktu lena. Kalau ikutkan aku bukan lalu mana nak mkn. Tapi memaksa diri yg mmg sudah terpaksa ni.....:woooh: Itu jelah cite malam ni. Lain kali cite lagi
:bye: