09 July 2008

Jom








Boring ler ptg2 ni. Aku tak tau nak buat apa. So, aku buka peti ais dan nengok pe yg boleh dimasak. Boring mkn menu yg sm hari2. Kesian gak kat housemate aku yg pose hari ni. So, aku plan masak special sktlah hr ni. Dapat pahala kan masak utk og pose ni.hehehe. Gambar yang korg blh tgk tu adalah gmbr sebelum dn selepas. Banyak giler kn hidangan.


Dari bahan-bahan di atas, terhasil lah menu tauhu telur goreng, sayur kacang goreng , sardin n bawal tiga rasa. Ye ke 3 rasa? Aku pun tak pasti lah coz bahan tak cukup. Balun je pe yg ada. Aku tak makan lagi. Plan nak temankan housemate aku yg pose tu berbuka nanti. Ada lah selera sikit mkn ramai2. Itu jelah cite hari ni. Pasal makan je.hehehe.......