26 July 2008

Pemandangan


Gambar ni aku ambil semalam. Sambil2 makan kat bawah makmal komputer baru. Depan rumah aku. Aku terpukau jap tgk pemandangan tu. Tak sangka lak cantik. Dr gmbr tu nmpk lah sipi2 rumah aku. Cam sawah padi je depan tu kn? Aku tak idea sgt nak tulis ni. Cuma aku boleh katakan minggu ni minggu yang memenatkan. pagi tadi pun aku kena g sekolah. Ganticuti raya. Adushhhh,penatnyer lah. Semalam baru je habis majlis penutupan Sukan Tahunan. Balik rumah aku dah mcm nak demam. Vibrate satu badan. Aku tak tunggu lama. Pas solat isya' aku terus tumbang. Tersangat awal aku tido semalam. Dpt borak ngan zariel jap je.


TAMAT DI SINI SAHAJA....hehe