24 July 2008

Sukan Lagi








Hari ni sukan lagi. Hari ke-2. Wahhhhhh...........lebatnyer hujan pg tadi. Rasa tak mo bangun dr tilam. Gggrrrrrrrrrr, sejuk wooo. Alamak, hari ni ada acara padang. Cmna ni? Padang mesti becak tahap gaban pencen. Tapi cam tahun pas gak. Sukan tetap sukan. Coz seme dah dirancang. So, bila hujan dah sidang acara pun bermula. Sebelum tu aku dapat tugas tmbhn lak. Kena hias pemukul gong untuk upacara perasmian sok. Wei korang2 ni. Kot ye nak bagi aku keje pun, bglah dengan bahan2nya sekali. Pe?? Korang nak suh aku wat guna ayaq liuq ka? :sobrakana:


Mmg 'cantik' tahap gaban pencen pemukul gong yg asal. Aku tak sempat nak rakamkan utk korg. Terlupa. Pas dh dihias, tulah rupa pemukul gong yg terhasil. Hari ni aku jd penyelia peserta keseluruhan. Tak lah teruk sgt keje. Duduk n menulis je.Yg lain2, ada cikgu yg take over.hehehe....Aku suka cuaca hari ni. Tak panas sgt. Hujan rintik2. Tak lah aku rasa penat sgt.:sweaty:

Malangnya, ptg ni kena turun sekali lg. Ada raptai penuh utk majlis penutupan sok.huhuhu.....Aku sgt malas. Boleh tak nak ngelat?? Nenonenoneno.....kemalasan melanda diri.:yawn: