23 July 2008

Sukan Tahunan

Salam semua.
Muncul balik lepas hilang beberapa hari. :kiss:Penatnyer minggu ni. Preparation utk sukan tahunan sekolah. Hari ni acara bermula. Penutupan hari Jumaat ni. So P n P (pengajaran dan pembelajaran) sepanjang 3 hari ni sik da. Lesson plan pun sik perlu dipolah...huhuhu. Semakin mahir dengan kelakar sarawak (bahasa melayu sarawak). Hari ni mulanya acara sukaneka utk pra-sekolah dan acara padang. Aku jadi pengadil lontar peluru. Waduh2, panas gak cuaca hari ni. Sampai berbelang lengan. Black n white kehidupan. hehehe......


Kat sini aku letak lah 2, 3 klip yg sempat aku snap pagi tadi. Sonok tgk bebudak pra main tadi. Macam2 gaya yg melucukan. Bise lah kan. Bebudak. Main ikut dan. Taram je janji smpi garis penamat. Aku dulu pun pernah masuk acara ni. Aku jadi johan lari dalam guni masa tadika dulu. Bangga siut..Dapat piala. Ada lagi aku simpan kt umah di kg.hehehe.....


Balik sekolah td kul 12 lbh. Pastu aku terus pengsan. Penat giler. Badan rasa semacam je. Mujurlah sempat balik umah. dapat pengsan atas tilam empuk.huhuhu.....Bangun tido, aku g masak kat dapur. Skrg ni aku gila masak. Huduhnya istilah tu kan. Tapi itulah dia. Aku mmg suka masak skrg. Kalau leh n kalau aku tak penat, hari2 aku nak masak. Tp yg kelakarnya, bila aku dh siap masak, aku sendr tak lalu makan. Org lain yg tlg perabihkan.hahaha.......Tapi cmna pun aku puas hati coz dpt masak lagi hari ni.:pompom:. Okeis, aku rasa smpi sini dulu ye. Aku mau mandi. Pastu basuh kain lak....Daaaaaa:bye: