06 July 2008

Supriseeee......... and I'm really shocked

Salam semua. Jumpa lagi hari ni. Harap2 semuanya sihat. Aku je yg tak sihat2 lagi ni.huhuhuhu....Apa aktiviti hujung minggu korang? Aku tak de pape sangat. Sama mcm minggu2 lepas. Buat keje2 sekolah n keje2 umah. Semalam, aku ada ujian PTP bahagian speaking. Lebih kurg nak uji tahap profisiensi guru2 PPSMI (yg ngajar maths n sains dalam bi). Aku taram je speaking. Mana grammar mana vocab seme aku hentam. Janji aku speaking.hehehe....


Semalam aku ada janjikan sesuatu. Sesuatu untuk dikongsi bersama. Benarnya ada kaitan dengan kegembiraan. Klau tgk pic kat sebelah aku rasa korg dh leh agak apa kn?hehehe.................Yup, itulah realitinya. Tapi aku rasa aku mcm masih bermimpi. Rasa mcm tak percaya. Silapkah mata ku memandang? Dua kali ujian ni aku buat. Pertama sekali pada hari pertama aku lewat dan kali kedua setelah 4 hari lewat. Resultnya jelas menunjukkan perubahan yang ketara.

Buat aku dan zariel, berita ni amat membahagiakn kami. Tapi sebelum tu, kami perlu sahkan dulu dengan doc. Aku belum jumpa doc lagi. Plan minggu depan nak g. Aku balik KL hujung minggu ni. Tapi setakat 3 hari jelah. Pastu hari ahad dah kena balik srwk semula.

Klau lah betul doc sahkan aku pregnant, adushh besar betul dugaan aku kali ni. Semuanya aku kena lalui sendiri tanpa suami di sisi. Aku kena jadi isteri yg berdikari. Insyallah, aku yakin aku boleh berbekalkan semangat dr suamiku. Ni lah dia hadiah istimewa sempena hari jadi ku. Terlalu istimewa dalam hidupku. Kehadiran yang kami sentiasa nantikan dari dulu....

Syukur kepadamu Ya, Allah...............Mudah2an zuriat ini akan menjadi anakyang soleh/solehah.