02 July 2008

Suram

Assalamualaikum...........
Salam buat semua....Fuihhhhhh, lega sikit hari ni. Baru leh nafas ngan selesa smbl ngirup udara segar. Kelelahan dan kepenatan baru je tamat. Tapi untuk minggu ni jelah. Minggu2 depan masih menanti.wuhuhuhu........Legaaaa, coz hari ni dpt nulis kat sini. Aku tak sihat lagi ni. Makin kritikal serak aku. Kadang2 suara mcm tersekat kat kerongkong.Uwaaaa. Sangat seksa aku ngajar hari ni.

Suasana suram je hari ni. Dari awal pagi td hujan tak berhenti2 turun. Lebat gilak. Smpi g sek kena bawak payung. Awal pagi tadi, bunyi je loceng aku terus masuk kelas. Aduisshhh, suara suara.....kenapa menghilang saat2 aku memerlukan? Aku nak ngajar pun cam tak selesa. Banyak kali berdehem untuk betulkan suara. Aku pun tak taulah anak murid aku faham ke tak pe yang aku cakap. Zariel bgtau suara aku sengau. Bunyi dalam hidung...uwaaaaaaa.......abg kutuk zie ye?Kau Kejam....Kejamm....Kejammm.......dush dush dush*sambil menumbuk dada zariel* hehehe. Ok lah, aku ada keje ni. Jumpa lagi lain kali.Daaaa...........