23 August 2008

Jahanam

Huhuhu....Jangan terkezut dengan tajuk entri kali ni. Bukan nak cite pasal 6 jahanam. Tapi tentang sesuatu yg telah punah @ jahanam. One of things yg aku sayang. Tapi tak pelah, nak wat cmna. Insan tu tak berdosa. Tak sengaja merosakkan. Merosakkan tanpa niat. Oleh kerna insan yg merosakkn tanpa sengaja tu pun antara yang aku sayang, so aku forgive and forget lah @nangis It's ok...Boleh cr lain. Pe barang yg jahanam tu ek? Laptop aku...huwaaaaaaaaaaaaa. Pasni dh susah aku nak online kat sini. Skrin dia pecah kena pijak tanpa sengaja. Insan tu tak pasan. Coz terkezut yg amat sgt.hehehe..... Sape insan tu ek?hehehe..... ZARIEL ler @ayukMarah?? Tak lah. Sikit pun tak. Sebab aku syg dia lg dr laptop tu. @love So, bagi mencari jln penyelesaian, td kami g lah survey kat Low Yat. Kot2 ada spare part. Tanya gak kos pembaikkan. Lebih kurg RM650.wuhuhuhu.....sangat banyak tu. Tmbh2 belum gaji lagi ni. Aku kurang pasti. Samada nak beli baru atau repair. Masih memikirkan the best solution. Zariel cdgkan aku repair dan jual smula laptop tu then beli laptop yg baru. Nice idea. Tapi kena ada pembeli dulu baru boleh buat jualan. Tul tak? So, ada sape2 yg berminat utk membeli laptop 2nd hand.?Model Acer Aspire 3683NXI. Aku beli masa mula2 posting dulu. Bulan 3, 2007. Harga boleh runding lah. Kita kow tim baik punyer.hehehe....... Oklah....Aku nak p jengah zariel jap. Rasa2 tak bangun tido lagi tu..hehehe...chowwwww....



*update...

- ni gambo laptop yg telah kupijak-pijak ku TERpijak hingga ranap... (ku di sini merujuk kepada zariel. pasal gmbr ni di yg uplod)




p/s : aku (azziey) online tumpg laptop kawan ni. so, mgkin tk dpt nk wat post selalu. maklum jelh, numpang rete org.fhm2 jelh ye. hehe