10 August 2008

Jangan Lagi Dibiarkan Sendiri...


Assalamualaikum

Bagi yang belum tahu, penulis tetap blog ini iaitu Cekhgu Azzie tak dpt nk buat entri terbaru dek masalah 'wireless internet' tempatnye yang selalu je 'less' terutama dihujung minggu. @ulatbuku Dan termasuk juga disebabkan alahan dan loya-loya yg semakin kerap melanda terutama di awal pagi. Oleh itu...beliau tidak dpt menjanjikan sebarang entri kecualilah jari-jemarinya terasa terlalu gatal untuk menaip kebod laptopnye berbanding tekak dan perut yg buat hal... @jelir

Sepatutnya si penulis kekadang yang jarang-jarang sgt menulis di blog ini akan menggantikan namun si penulis kekadang ni pun tengah berkursus, so lagi la jarang-jarang blog ini untuk mendapat entri terbaru... si penulis kekadang ni ada masa untuk buat kaco kat blog kengkawan je... itu pn kejap-kejap... lelama tak leh... nanti kena turun sepluh... @sengihnampakgigi

* Pasal tajuk dengan gambar tu janganlah dipikir-pikirkan sangat... yang penting isinye... ye tak? hehehe
** Kotak jerit tidak dibuka di blog ini untuk sementara waktu atau sehingga diberitahu kelak atas alasan yang tak kukuh langsung. Nak jerit gak kitaorang bagi ruang kat kotak komen kalau nak... ok? @setan


adios...!