22 August 2008

Woooooo.......................

Salam semua. Hi...we meet again after a few 'years'....huhuhu. Lamanya aku menghilang. @sinchanAlhamdulillah simptom yang aku alami dulu sikit sebanyak dah berkurangan. Aku dah hampir melepasi trimester pertama. Sekarang dah nak masuk trimester kedua. Alahai, cam kuliah kat U dulu lak. Guna term semester (windu lak zaman belajar dulu2 kala).hehehe.......Kalau nak ikut cerita yg lepas2 terlalu banyak utk aku kongsikan. So, aku bagi rumusan jelah coz aku tak suka menulis pjg lebar.

Hari Jumaat yg lepas aku pulang dr Srwk (15/08). Esok paginya aku balik ke Manong, Perak. Nak merasa buah2an dr sana n ada kenduri sikit. Sonok dpt balik walau 2 hari je coz dpt jumpa seme sedara mara. Ramai yg balik cuti sekolah ni. Hari Ahad (17/08) balik ke KJ semula. Family aku ikut sama coz depa seme ni tak pernah merasa lagi dok umah aku n zariel. Tak pernah sampai. Siblah ada org tu tak jadi g Cameron bwk bebudak dia. So, dia jd driver abah.hehehe.....Hari Selasa (19/08) g Nilai 3. Shopping timeeeee.......Tapi aku tak excited sgt. Maklumlah dh hjg2 bulan. Ongkos pun nyawa2 ikan. Barang yg aku beli pun tak bnyk (itu jelah 3 brg kat atas tu. Beli gak lah.hehehe) Mak aku borong sakan. Smpi aku sendiri tak larat nak ikut. Power tul kaki mak berjalan bila shopping. Cayalah mak @sengihnampakgigi

Hari Rabu pagi (20/08), family aku pulang ke Perak semula. Mak cam tak nak balik lg, tp ngah ada keje yg belum selesai. Hek eleh, keje pe lah tu ye? Hari2 tak henti2 bersms. Cam tak de keje je.hehehe. Malam tu pulak mak n pak sedara aku datang menziarah. Aku masak nasi, beberapa jenis lauk n spagetti. Banyak tul menu. Tapi sonok tgk diawong makan. Bertambah2....Spagetti tu banyak gak lah lebih. Smpi zariel leh wat bf pagi sok nyer. Malam semalam pun makan spagetti gak. Tapi aku wat kuah baru coz kuah yg lama dh habis. Sedap hingga menjilat pipi.hehehe....

Itu jelah rumusan cite nyer. Pjg gak ye wlau aku dh try wat sependek mungkin.hehe.....jumpa lagi. chowww