01 September 2008

51 MERDEKA !!!!!!!


Assalamualaikum semua......
ni posting lama ni. Aku jeruk dulu. La ni baru ada peluang nak publish. Aci jelah kan wlau dh basi. hehehe..... Ni pn mujur ada org bg tumpang guna. Klau tak, langsung ler takde cite dari aku selama beberape bulan ni....*senyum*

Gambar yg korg leh nmpk tu gmbr anak2 murid SK Sebauh sempena sambutan hari merdeka pada 29hb Sept hari tu. So cute that little girl (yg pakai gaun n pegang kipas tu). Aku rasa cam nak cium2 je dia. Comel sesgt n pndi bergaya. Bila dia senyum nmpk lesung pipit. Hope my little girl sumday would be just like her too *sengeh*


Yg pakai baju hijau seme tu koir dr rumah sukan aku.Sekali berlatih je. Padan dgn result dpt no. 4. Aku tak kecik hati pun. Memang patut.hehehe.... Tak kisah lah. Aku just hntr wakil je. Nak penuhkan syarat....

Malam tu ada karaoke antara guru. Aku jadi pemerhati je coz agenda utama dtg nak makan. hahaha....Kurg asam punya cikgu Nora.... huhuhu.... Dah kenyang macam ular sawo, balik umah dan tido.hehehe....

Itu jelah kisah kali ni.. Anyway, aku nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarrak utk semua pengunjung blog. Gunalah kesempatan yg ada ni utk meraih keberkatan dalam bulan ni. Mudah-mudahan kita ni jadi hambaNya yg bertaqwa, insy-Allah....