06 September 2008

Award?

Blog ni dapat award? @pening sebenarnya dapat dua award sekaligus... haha... jangan jeles lagi kawan-kawan... aku belum bagitau lagi apa award yang aku dapat...

Award yang pertama adalah dari Saudari Muncet Ein. Aku pun tak pasti sebab apa dia bagi award ni... yang penting dia sayang aku blog ni... katanya le @malu so aku pun tanpa segan silu meletakkan Award Dari Ein ni untuk tatapan korang semua.



Tak nampak? Kelik la bagi beso skit... hehe

Award yang kedua adalah dari Saudara Kamezaim Askar. Yang ni pun aku tak pasti sebab apa dia bagi aku... konpem dia tak sayang pun blog aku ni... hehe... mungkin dia saja nak kenakan aku kot... takpe... takpe @ketuk .



Aku tak pasti lak perlu ke aku bagi award ni kat orang lain... rasanya takde syarat pun masa aku dapat award ni... ingat nak ikut macam saudara topo (kedekut nak bagi award kat orang lain) hehe... tapi betul gak... dah aku dapat takkan nak bagi orang lain. Tapi bila mengenangkan ada gak blog-blog yang best bangat, so aku bagi la kedua-dua award ni sekaligus kat diorang...

Pemenang-pemenangnya adalah... jeng jeng jeng...

Topotato, BlogMenjerit, Menteil, Extremist Thinker, MrAzman a.k.a. Kreuger dan Deennasour


*Incik Topo~Eksperimen Shoutbox aku menjadi leee... @kenyit
** Ein punya award tu ada signature dia...maleh aku nk edit...hohoho