10 September 2008

Kalau la Google tu...

Semua orang tau apa itu Google kan... tak tau? biar betoi ni... dulu masa Google belum ujud lagi aku guna Yahoo tapi semakin lama semakin semak kepala otak aku guna Yahoo!... so bila dah ada Google ni, dengan GUI yang ringkas dan mudah digunakan, terus aku tangkap cintun... hehe. Kejap tadi aku melayan internet aku terjumpa gambo kat bawah ni, pendek kata... malas nak sembang panjang...korang layan je lah...zasss (mcm Melodi lak~wahid yang hampeh)


Yang terakhir tu aku takde komen ye...hehe...bukannya aku yang buat pun :p



*Sshhhh... Aku buat entri ni masa keja... tu yang takleh panjang sangat menulis...huhu