05 September 2008

Kekasihku Seru....

Huhuhu...amacam tajuk? tak cukup seram? @sengihnampakgigi nak kata takde kena mengena....ada yang kena. Tak paham? sebenarnya disaat ini aku sedang bercengkerama menghabiskan masa dengan kekasih hati aku... wahahaha... jangan jeles eh...hehe...bukannye sape pun... dengan Azziey le... saja nak buat entri ni bagi korang jeles terutamanya bagi lelaki yang masih bujang (mungkin dah tak teruna?) @fikir

Untuk pengetahuan korang, Azziey sedang bercuti selama seminggu... best wooo @kenyit so, kitaorang leh la sahur dan berbuka bersama-sama dan buat pertama kalinya sebagai suami isteri... bahagianyee.. hehe

Selain dari tu aku nak cuba mengaplikasikan hacks hack terbaru ni...kalau korang dah baca sampai sini kira menjadi la kan... aku buat ni belajar dari Blog Menjerit mula-mula tu... tapi agak kurang berpuas hati sebab tak dapat belajar sampai habis. So aku carik mana datang asalnya tutorial hack ni... Alhamdulillah semuanya selamat sekarang ni... Maaf la klau aku buang masa korang baca entri ni sampai habis... Walaupun belum ngantuk, aku nak sambung tido dah ni... @lapar adiosss