16 September 2008

Nama Jepun Anda

Sekali lagi... seiring dengan kemalasan yang mencanak membuak-buak. Aku nak buat entri terbaru, dengan ini dipersembahkan 'Baik Punya Cilok' terus dari kilang emel aku yang semakin jarang orang hantar emel. Sikit pun aku tak ubah sejibik macam mana aku dapat dalam emel macam tu la aku cilok masuk ke entri kali ni. Silakan silakan....

______________________________________________________
Kalau yang sedang boring-boring tu tak tau nak buat apa, dalam kepala otak asyik fikir POLITIK, REFORMASI TAK HABIH2,LAPAR DAHAGA , CUTI RAYA, DUIT RAYA balik2 tu sahaja, apa kata kita berhibur sikit dengan lawak nama jepun ni.

Yang pemarah - KEiJI CACIMAKI
Yang suka berjimat - SAYORI SUKAMURA

Yang bisu - KIETA TADASORA
Yang suka makan nasi - NANACHi KASIBANYA

Yang suka layan blues - APO NADIKATO
Yang suka belajar - ASHIKO ULANGKAJI

Yang kerap bikin kacau - WAKASI HURUHARA
Yang sangat kedekut - MATIMATI TAMOKASI

Yang suka sangat tidur - ICHIBAN TIDOMATI
Yang suka mengintai - HINTAI AKOSUKA

Yang tua - TARAGIGI PADANMUKA
Yang kena tinggal bini - SUSAHATI BINILARI

Yang suka merempit - SAJA CARIMATI
Yang Lembab - AYUMI SIPUTBABI

Yang suka BERSUMPAH - SAIIFOO BAUKARI

_____________________________________________________

Sekian terima kasih....