16 October 2008

Menteil.... Aku Nak Menang!

Sebab Musabab.

Entri kali ni aku buat khas untuk Encik Menteil sebab aku nak menang peraduan melukis yang Menteil anjurkan. Hot Aku berterus terang ni pun sebab memang aku beria-ia nak menang nih... dengan habuan peraduan yang ranum dan nikmat, aku tak buleh kasi orang lain menang... muahahahaha... Heart (Encik Lochoe kena bersabar ye. Tag kau lepas ni aku siapkan)


Menteil & Hari Lahir?

Baru-baru ni Menteil telah menyambut hari lahir beliau dengan yang tersayang. Siap dapat hadiah bantal peluk warna merah jambuu lagi tau... hahaha... tak percaya? Grin pegi usha hadiah Menteil. Pada siapa yang belum kenal siapa sebenarnya jejaka Menteil ni, aku sarankan kamu siasat siapa Menteil. Mana tahu kot-kot terjatuh cinta. hehe...


Rantai Basikal Menteil...

Kalau kamu nak bertukar-tukar rantai basikal (link) dengan Menteil, kamu hanya perlu ke ruangan Rantai beliau. Dengan blog ni pun jangan lupa tau Wink

Ucapan?!

- Entri kali ini adalah entri yang paling merapu dalam semua kategori entri yang pernah aku buat. Rasanya...

- Nampak sangat aku beria-ia kan? Adakah aku begitu terdesak? Huhu... ces! VeryAngry

- Kalau tak menang gak memang itu satu tanda yang aku memang tak pandai dalam hal-hal macam ni... ces! ohnoes

- Selamat Hari Lahir Menteil!