06 November 2008

It's Party Time...yehahhhhh

Salam semua.....
I'm back again with the new topic and update. Tahukah kalian semua bahawa aku sekarang mengalami keboringan mental tahap duli2 yang maha mulia?? huhuhuhu.......Kerja-kerja aku kat sekolah fully settled. Aku tak tau nak wat pe bila aku dah habis ngajar. Nak online memanjang, laptop baru belum dapat2 lagi. Yang ni pun pinjam kawan punya. Boleh ler nak online sekejap2.

Aku sebenarnya nak bercerita pasal parti sekolah hujung tahun. Sebelum balik ni ada dua parti. Yang pertama meraikan budak2 tahun 6 dan asrama dan yang kedua untuk staf2 sekolah. Parti untuk murid2 akan dijalankan malam ni. Pukul 7. Acara aku paling suka dan nanti2kan adalah MAKAN. Ditekankan sekali lagi MAKAN *sengeh* Ada gak karaoke, tapi itu acara paling aku tak minat nak dengar n apatah lagi nak sertai. Pasal pe? Pasal depa ni akan menyanyi sampai ke tengah malam. Sorry beb, timing tak kena. Aku pukul 9 je mata dah layu. So, aku selalu chow awal...hehehe. Reason? Aku tak mau ajar baby aku melalak n bersengkang mata. Susah aku nanti....hehehehe....Logik and reasonable tak alasan tu?

Jadi, untuk acara makan malam ni, aku akan pastikan berat badan aku naik sekurang2nya satu kg.wahaha.....Baby, bersedialah untuk berjuang malam ni.huhuhu.....Apa menu yang disaji, aku pun tak pasti. Malam nanti aku update lagi cite ni dengan pic2 sekali. Kalau tak sempat, esok jelah aku update. Sekali dengan berita terkini tentang perpindahan aku ke semenanjung. Wish me luck 4 that......................