11 December 2008

ZarielAzziey Junior

Salam untuk semua.....
First, aku nak mohon maaf banyak2 coz dah lama tak wujud kat dunia blog ni. Actually, aku dah kurang minat nak menulis sejak akhir2 ni. Tak tahulah kenapa. Kalau ada yang betul2 menarik, baru aku tertarik nak menulis. Kalau tak, pc ni memang aku tak sentuh Grin

Semalam Zariel bawak aku g pejabat pos dan buat appointment utk 3D scan. Sampai kat Vision Centre, ingatkan nak set tarikh dan masa, tapi kami terus dapat buat scan masa tu jugak coz time tu takde customer yang buat appointment. Kira2 cam rezeki baby kami lak hari tu. Tak payah nak buat appointment. Debar gak mula2 nak scan. Bukan pasal apa, tapi tertanya2 whether baby girl or boy?How does she/he looks like? Well, Zariel masuk sama dalam bilik scan tu dengan aku. So, inilah hasilnya setelah setengah jam dalam bilik scan tu.....Saksikanlah kemunculan pertama ZarielAzziey Jr........Taraaaaa....









Sedemikianlah rupanya...Amacam? Comel tak macam ibu dan ayah dia?hehehehe.......Yang ni 3D punya imej. Kat bawah ni aku up lagi bonus untuk korang. 4D......



Aku tak bagitau lagi jantina baby tu kan? Mesti korang tertanya2. Aku tunjuk je lah then "Lu Fikirlah Sendiri".....hehehe. Kalau tak boleh nak agak jugak, kira2 korang belum layak lagi untuk buat anak.... wakakaka......... StickingOutTongue

p/s : Kepada sesiapa yang men'view' entri ini, anda dikehendaki meninggalkan minima 2 komen. Ini bukan satu cadangan. Tapi satu paksaan...wuhuhuhu......