04 January 2010

Wahaha... panjang gila ah tajuk entri ni :lol: oppss.. maaf ye. Salam sejahtera semua...


Mungkin ada yang dapat meneka bahawa entri kali ni juga adalah termasuk dalam senarai entri untuk mengelakkan blog dari terus bersawang :mrgreen: Lantaklah. Yang penting aku ada sesuatu untuk bercerita dan berkongsi dengan kamu semua (semangat untuk menulis sedikit membara dengan artikel 8 sebab mengapa anda perlu mempunyai blog) hehe.


Untuk pengetahuan kamu, aku ada memiliki koleksi beberapa DVD siri tv dan juga filem. Ada yang aku minat tapi banyak jugak yang aku tak layan. Aku ada terfikir untuk menganjurkan peraduan dan jadikan DVD tersebut sebagai hadiah cuma aku agak kurang idea tentang peraduan apa yang boleh aku anjurkan dan bagaimana dengan sambutannya?


Berikut adalah senarai DVD tersebut:


24 (tv series)




  • Musim: 5 (complete season)

  • Bilangan DVD: 40 keping



Lost (tv series)




  • Musim: 1 dan 2

  • Bilangan DVD: 18 keping


House M.D (tv series)

  • Musim: 1 dan 2

  • Bilangan DVD: 16 keping


The 4400 (tv series)

  • Musim: 3 (complete season)

  • Bilangan DVD: 16 keping


James Bond (films collection)

  • Jumlah filem: 21

  • Bilangan DVD: 21 keping


Heroes (tv series)

  • Musim: 1 dan 2

  • 2 keping


CSI: NY (tv series)

  • Musim: 2

  • Bilangan DVD: 8 keping


The Lord Of The Ring Trilogy (Special Extended Edition)

  • Jumlah filem: 3

  • Bilangan DVD: 6 keping


Prison Break (tv series)

  • Musim: 1 - 3

  • Bilangan DVD: 3 keping


Terminator - The Sarah Connor Chronicles (tv series)

  • Musim: 1

  • Bilangan DVD: 1 keping


* DVD yang dinyatakan bukan hasil dari muaturun dari internet. Malahan 9 dari 11 koleksi masih berbungkus rapi dalam kotak. Berminat? Tolong nyatakan idea bagaimana untuk aku hadiahkan. ;-)