21 February 2010

Abang Jo hai abang Jo... Nak ikut boleh?



Abang Jo hai abang Jo... Nak ikut boleh?, originally uploaded by Zaryl Live!. Via HTC Touch Diamond2


Beruntung sungguh Abang Jo ye. Bukan senang nak mengorat gadis-gadis melayu ni. Siap leh ajak balik Indonesia lagi tu. Kalau aku nak ajak pegi taman bunga pun haremm susah yang amat. Abang Jo ada belajar ilmu ke?


Pada ibu bapa yang ada anak dara tu aku sarankan beli la peti television letak kat umah. Paling tidak pun radio buruk untuk anak-anak tengok atau dengar berita, banyak mana dah gadis yang pandai berlari tapi tak pandai pulang sendiri.. Paling tidak pun beli surat khabar hari-hari untuk satu keluarga baca..huhu


Jangan bila tengok tv asyik layan AF la Malaysian Idol la apa bagai lagi tapi masa berita tukar channel lain. Mak bapak pun sama je..


Sent from my HTC
Web: pixeltrigger.com
Blog: zaryl.com