28 April 2010


Klinik ibu mengandung, PPUM., originally uploaded by Zaryl Live!.


Semakin bosan lak tunggu..


Aziey kena dengar ceramah penyusuan ibu, aku dah berapa kali menguap pn dah lupa dah...


Masa-masa macam ni syok lak rasanya kalau tinggal kat kampung. Orang tak ramai, jalan tak sesak, parking pun banyak hehe tapi kemudahan untuk ibu mengandung kureng sikit la...huhu


Setakat ni aku dan Aziey belum pasti sama ada Nor Zahirah atau Zarif Ikhram sebab belum buat imbasan sinar-x lagi... Tapi mana satu pun yang Allah jadikan, kami terima dengan penuh syukur :)


Sent from my HTC
Web: pixeltrigger.com
Blog: zaryl.com